sâmbătă, 26 martie 2011

All about henna!

                                  Henna
Daca te vopsesti de multi ani cu siguranta ai remarcat ca parul tau a devenit mai aspru, a inceput sa cada sau are varfurile despicate. Si totusi parca ai vrea sa ai alta culoare sau macar luciul acela frumos pe care ti-l dau vopseaua si nuantatorul.

Una dintre solutiile naturale de ingrijire si colorare a parului este henna, planta care era folosita acum 5000 de ani in Egipt pentru a mentine sanatatea parului si a vopsi parul grizonat.

     Ingrijire

Exista mai multe tipuri de henna, henna vopsea (nuante de blond, roscat, saten si negru) si henna pentru ingrijirea parului ( Henna neutra si Henna cu chinina).

Cu toate acestea, toate tipurile de henna au si un efect benefic asupra parului nostru. Aceasta intareste firul de par, ii da suplete si stralucire si este un antidot si pentru parul gras in exces. Totusi daca aveti parul uscat ar fi indicat sa completati compozitia cu un balsam cu henna sau cu ulei de masline.

Henna neutra nu coloreaza parul si are doar un puternic efect de regenerare. De asemenea da volum si stralucire parului fin si tern.

Henna cu chinina este un alt tratament regenerant pentru par, care spre deosebire de celelalte tipuri hidrateaza parul uscat cu varfurile despicate.
Colorare
 

Exista foarte multe controverse privind vopsirea cu henna, ce nuante prind, cate culori exista. Mai prinde alta vopsea dupa henna sau trebuie sa ma tund?


In primul rand henna nu este o vopsea, de aceea vor prinde doar nuantele apropiate de culoarea parului natural. In general prind nuantele mai inchise deoarece aceasta nu decoloreaza parul, iar maximul de efect pe care l-ati putea obtine pe un par mai inchis sunt vagi reflexe.


Mai apar si intrebarile: Care este mai buna? Henna indiana, henna frantuzeasca, cea de la body shop?


In general cel mai usor este sa gasesti Henne de la SIPA (frantuzeasca), despre care se stie ca nu contine si compusi chimici. Gama aceasta cuprinde culori variate de la blond la negru si s-a remarcat ca intotdeauna rosul prinde pe orice culoare.


Negru prinde pe un par de la saten deschis la saten inchis si are efect maxim dupa 2 zile. De asemenea, cu cat te vopsesti mai des cu o anuminta nuanta aceasta va prinde tot mai bine.


Nuantele de blond vor prinde numai pe un par blond sau alb, iar sentinta "nu mai iese decat cu foarfeca" este falsa. In functie de parul tau, dupa o luna sau doua te poti vopsi linistita cu o vopsea normala.


Problema nu este ca vopseaua nu prinde pe henna ci invers, henna nu prinde pe vopsea. De aceea, cel mai indicat este sa te vopsesti cu henna pe parul natural, deoarece chiar daca va prinde si pe vopsea, nuanta nu va fi aceeasi cu cea care a prins pe culoarea naturala a parului tau si nu ti-ar place prea mult.



Este logic, asa patesti si cu o vopsea normala. Daca ai parul saten la radacina si negru la varfuri cum va prinde un saten deschis?


Daca vrei un par sanatos, o nuanta de rosu sau mai inchisa decat culoarea parului tau si o stralucire unica, henna ar putea fi solutia perfecta!



Acum sa va arat henna pe care o folosesc eu...
 desfacuta arata asa:






Folosesc henna de mult timp,intreadevar iti da o culoare speciala parului si pare mai sanatos.Nu m-am mai vopsit cu henna de aproape 1 an jumate si am probleme cu parul,voi incepe din nou sa ma vopsesc cu henna si cu siguratanta parul meu va arata mult mai bine si mai sanatos,vopsindu-ma in trecut stiu efectele.
Fetelor va recomand cu caldura sa incercati sa va vopsiti cu henna,nu dauneaza parului,dimpotriva il hraneste si parul va avea un aspect mai sanatos si o culoare mai frumoasa!
  Ce mai poti face cu henna?
exemplu:(am incercat si eu ,din pacate nu mai am poze:(ca sa va arat)




 

  
   Sper ca va placut si ca va fost de folos!:D
PS:V'ati vopsit vreodata cu henna?

6 comments:

Ce frumos ai schimbat pe aici!im place mult mult mult :)
cat despre henna...nu stiu prea multe.Dupa ce o folosesti,poate faci niste poze before-after sa vedem si noi diferenta.Mie imi este frica sa nu stric iar culoarea parului, asa cum am facut cu suvitele.Acum, e mai binisor, am scapat de ele, dar e cam uscat:(.
Chiar mi-a placut postul, si pozele cu "tatuajele" m-au fermecat!
puuuup:):*

Ana Marie P.-frumoasa mea henna nu iti strica parul,din contra...daca te referi la culoare,ar fi bne sa fie parul natural...de exemplu eu sunt vopsita brunet si o sa ma vopsesc acum cu henna brunet si nu o sa imi strice parul,eu il folosesc mai mult ca un tratament impotriva caderii parului,iti ofera mai multa stralucire si parul pare mai bogat:)...momentan nu mai am destula henna ca sa ma vopsesc dar sper sa imi cumpar curand si asa fac si un review,ca sa vedeti mai bine diferenta:)
si o sa fac si niste "tatuaje":D ...ma bucur ca iti place noul aspect al blogului,sper sa fie din ce in ce mai frumos!
te pop si ai grija de tine:*

Eu m-am interesat, si se pare ca nu se gaseste aici pe la mine henna de nici un fel.Acum am si eu parul in culoare naturala.As face orice sa-l fac mai stralucitor...dar cand reusesti sa te faci, poate ma inveti si pe mine cum se pune in par, etc ,etc,chestioare de genu' asta.Ca m-au facut super curioasa!

Ana Maria P.-sper sa reusesc sa il vopsesc curand,eu il iau din Turcia:D cu prima ocazie cand imi iau,promit ca iti iau si tie,numai sa imi zici exact culoarea parului tau,inainte de a ma vopsi o sa fac poze si iti arat,nu e greu;)..sincer eu m-am vopsit cu henna prima oara la 6 ani ca aveam probleme cu parul il aveam rar,la mine in casa e ceva normal sa ne vopsim cu henna:)
(cand o sa reusesc sa cumpar te anunt)
pupici:*

Tocmai din Turcia?!dar la noi nu se gaseste?eu sunt intr-un orasel mic, deci slabe sanse.Ma gandeam ca prin Iasi o sa gasesc, pe la farmacii.
La 6 anisori?!asa micuta?...off....eu am o culoare foaarte ciudatica..mama ii zice culoarea vantului turbat, pentru ca nu e ceva anume.Oscileaza intre saten deschis si saten inchis cand se schimba anotimpul.Dar niciodata nu am ajuns sa fiu foarte apropiata de blond.
Si tare imi este frica sa nu imi stric nuanta.dar vad ca e si fara colorare...si cred ca din asta as folosi prima oara.Mai intai sa te vad si poate imi fac si eu curaj,dar asta prin vara.
Abia astept postul:*

Ana Maria P.-probabil se gasesc si la noi,dar eu sincer nu am cautat:D cu siguranta se gasesc;)
Da,la 6 ani:)) nu e nimic rau in asta,a fost pentru binele meu si oricum ti-am mai zis la noi e ceva normal:P ..nu stiu ce sa zic de parul tau"turbat":P probail un saten ti-ar trebui si plus chiar dak nu iese,se duce cu timpul culoarea si nu iti strica parul;) ...acum nu ramane decat sa astept sa vina henna'ul:D
pupici:*

Trimiteți un comentariu