joi, 24 martie 2011

Cake,Gifts..:D

     A trecut asa rpd,ziua surorii mele:(....a fost o zi frumoasa,cu soare pe cer o zi perfecta...iar tortul a fost delicios!:X
Fiind "ocupata " nu am avut timp sa colind ptr ai alege cadoul perfect,dar stiam ca isi doreste niste produse cosmetice de ceva timp,asa ca i le am procurat:D eu le ador,o sa imi cumpar si ptr mine mai multe:D
Acum sa vi le arat si voua,nu sunt multe sunt 2 produse foarte bune,dar asta cred ca stiati deja:D
        rujul-chanel rouge allure laque (72) levres lipstick
        blush-chanel joues contraste (56 tea rose)

         Rujul este foarte pigmentat,foarte rezistent,m-am splat pe mana cu apa si sapun si vreau sa va zic ca inca se mai vedeau vag urmele lasate de ruj,este un ruj de apreciat:)
         Blush-ul in poza nu se vede foarte bine din cauza blitului,dar va zic ca este minunat,o simpla aplicare este perfecta:)
            La sfarsit am lasat ce este mai gustos si mai frumos:)) the cake:> este foarte buun si gustos=p~  ..:>
                      opera mamei,pe care o iubesc muuult:X

    Girls,sa fiti cuminti si pline de viata!
                    xoxoxo

7 comments:

:x sunt foarte bune torturile facute in casa,mai ales cel al mamei este deliciooooooooooos :X imi place mult rujul :x

Rujul mi se pare genial!!! :D
Iar tortul 8-| 8-|..mi-a facut o pofta de dulce
:(((

coloruful.makeup-:D nu asta a fost intentia
pupici:*

Andreea-orice e facut de mame este bun:X ma bucur iti place rujul,chiar e f bun si culoarea este superba:X

Iuli C-chiar este genial;))si este si f rezistent!..dak aveam cum iti trimite'am si tie o felie ca sa vz ce bun a fost:D

Mi-am cumparat eclere pana la urma :P ca sa scap de pofta de tort :D
Sunt convinsa ca a fost foarte bun..la cat de bine arata ar fi si pacat sa nu fie delicios :P

Trimiteți un comentariu