marți, 22 martie 2011

Review-ELF Cosmetics!

     Buna fetelor!! azi vreau sa va vorbesc despre produsele de la ELF Cosmetics!De ceva timp de cand am descoperit acesta firma de cosmetice,cumpar mai tot timpul...ca orice fata la inceput,la prima comanda am stat ca pe ghimpi ptr ca nu stiam daca sunt asa bune si mai ales daca vor ajunge produsele in regula,de la prima comanda m-am indragostit de ele si de atunci comand mereu,va recomand cu incredere produsele de la ELF Cosmetics!
  Acum vreau sa va arat cateva produse ELF Cosmetics...asa ca,sa trecem la treaba:D

                  Crema Iluminatoare Pentru Fata – Pometi, Ochi, Buze

- Lilac Petal,Toasted,Pink Lemonade(sunt foarte multumita de el,deocamdata am folosit doar Liliac Petal,netezeste pielea,fara sa incarce tenul)



                                    Corector Anticearcan                                       (descrierea lor).. Anticearcanul acopera zona cu probleme de sub ochi, roseata si alte imperfectiuni ale tenului. Lumineaza cearcanele si neutralizeaza roseata. Marimea este potrivita pentru a fi luata in geanta.

-au perfecta dreptate,acopera bine iar marimea este potrivita ptr a fi luata in geanta 

                                           Tus de ochi crema
 (descrierea lor)...Creaza linii fine, definite si precise. Nu se intinde, nu curge si rezista in contact cu apa, se pastreaza timp indelungat chiar si in contact cu transpiratia, lacrimile si ploaia!
-este produsul meu preferat,nu l-as schimba cu alt tus!


                                  Baton 3 in 1 ptr ochi,fata si buze
(descrierea lor)Luati-va culoarea care ilumineaza si ofera o stralucire plina de sanatate, netezeste si hidrateaza instantaneu pielea cu o culoare proaspata si naturala, care se pastreaza pe parcursul intregii zile. 
-intreadevar netezeste si hidreateaza pielea...nu as spune ca sunt foarte incantata de el,probabil din cauza culorii,nu am ales culoare potrivita:)
 




                                   Baton Corector
(descrierea lor)...Obtineti cu usurinta un ten neted si fara imperfectiuni! Batonul corector e.l.f. contine ingredienti naturali activi si polimeri ai pielii care ajuta la uniformizare, protejeaza si acopera zonele cu probleme ale pielii. Excelent de folosit in zona de sub ochi, pe cosuri si ca baza pentru machiaj. Obtinerea unui ten curat si proaspat nu a fost niciodata mai usor de realizat!
-alt produs preferat,acopera zonele cu probleme,poate fi folosit ca baza ptr machiaj,este perfect!


                                    Fard de ochi
(descrierea lor)...Luxos de fina, formula cu matase de porumb ofera ochilor o baza neutra si o stralucire uimitoare. Formula se aplica pe piele pentru un efect de lunga durata. 
-un fard de ochi foarte pigmentat si rezistent,sunt foarte multumita de ele:)

                                       Corector lichid  

(descrierea lor)...Acopera acele pete de roseata nedorite, cearcanele si cosurile! Tratamentul multi-tonal cu silicon mascheaza imperfectiunile tenului si roseata, lasand pielea cu un aspect sanatos.
-nu prea am folosit acest produs,dar pot spune ca este Ok!

                          Creion De Ochi E.l.f. Essential

(descrierea lor)... Ofera un efect de luminozitate. Formula usoara ajuta la aplicarea cu usurinta a culorii in zona delicate a ochilor.

-nu le-am folosit deocamdata,dar puteti vedea in poza culorile bine definite,au o mina moale,nu te zgarie,cred ca o sa fiu multumita de ele:)


                                 Ruj de buze 

(descrierea lor)...Răsfăţaţi-vă buzele cu o culoare care se va pastra timp indelungat si care va da stralucire acestora Formula aceasta va hidrata, trata si netezi buzele . Creat si testat de echipa e.l.f. de makeup profesionisti, rujul va face bhzele frumoase, cu un aspect sanatos.
-este prima oara cand cumpar un ruj de la ELF,chiar am ramas surprinsa de acest ruj,este foarte bun si are un miros incantoator ,in poza de mai sus am vrut sa va arat la 1,2,3 aplicari cum se vede rujul.

Cam atat cu ELF Cosmetics,cand imi voi mai comanda alte produse noi o sa vi le prezint ca sa va faceti o idee despre produse,eu personal vi le recomand cu caldura,sunt niste produse foarte bune si la un pret foarte mic!

 



 



                          

6 comments:

pe mine nu prea ma incanta produsele de la elf din pacate.

cred ca am sa incerc si eu produsele lor ca vad ca toata lumea le lauda. multumesc pt descrieri.

Iulia-nu stiu ce sa iti zic,fiecare om are preferintele lui,pe unii ii incanta pe altii nu,de exemplu pe mine nu m-au incantat toate produsele,dar sincer la un pret asa de mic produsele sunt bune,unele chiar mai bune decat iti imaginai,am cateva produse preferate si pe alea le voi comanda mereu,oricum trebuie sa fim multumite ca pe piata exista multe firme de cosmetice pe gustul fiecarei fete:D
PS:mi-ar placea sa imi zici ce fond de ten folosesti,incerc sa mi-l schimb si vreau mai multe pareri:D

Living_in_aShoe-nu ai pentru ce,ma bucur ca aceasta descriere a folosit la ceva..iti recomand produsele,eu sunt multumita de ele,sper sa fi si tu una din acele fete!:D
xoxoxo

Tusul imi cam face din ochi:)

este foarte bun,a ajuns produsul meu preferat:X ..ti'l recomand;)
pupici:*

Trimiteți un comentariu