luni, 21 martie 2011

LOTD-brown eyes

Hy girls,
    Ce faceti fetelor?...sper ca v-ati distrat in weekend,eu una m-am distrat...sambata am fost la un party,si duminica am lenevit...am citit,de o saptamana ma chinui sa termin cartea,dar mereu intervine cate ceva:D...mi-am spalat pensulele..am fost o harnicuta:))...maine ma duc sa imi iau comanda de la ELF,abea astept:D...mai pe scurt am avut un wekeend minunat;;)
    Sa va arat ce v-am pregatit pentru azi:)




       Produse folosite ptr ochii:
-ELF Brightening Eye Color
-Miss Sporty Mini-Me eye liner
-MaXfactor Lash Extension Efect Mascara
       Produse folosite ptr fata:
-Seventeen Fundation-Time Plus(light beige) 
- concealer ELF (apricot beige)
-Miss Sporty Obb!Blushed again...
-Fabb Lipstick








             Va pup,sa fiti cuminti si aveti grija de voi!:*       

4 comments:

Uii..cat de frumos !
Imi place tare mult !
De obicei nu sunt adepta liniilor asa bine conturate ,eu probabil as fi dus machiajul pana sus cu un maro blenduit spre interior,un alb sub spranceana si negru in ext ,dar sincer iti spun tie iti sta superb si asa !
Mie nu mi`ar sta bine din cauza asta nu folosesc tehnica asta !

(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

ma bucut ca iti place...o sa incerc sa fac si un makeup,gen tehnica ta:P
xoxoxo

ce sprancene frumoase ai.:)

Alina.make-up -multumesc!:*

Trimiteți un comentariu