marți, 15 martie 2011

LOTD-Natural Make-up!:)

  Hy girls,
 
Se putea si mai bine,dar stiti voi.."graba strica treaba"..m-am grabit
ca sa ajung la facultate..mai bine nu ma grabeam,ca deobicei am
intarziat!:D ... acesta este make-upul rezultat in urma grabei:D

Produse folosite:
Pentru ochi:Avon Cosmetics-true color,pink sands.
Cream Eyeliner(black) ELF
Rimel:Oriflame Giordani "White gold"
Pentru buze:Avon Cosmetics-lipstick-Delicate Pink
Pentru fata:fundation cream:Seventeen Time plus
(light beige No2)
blush:Miss Sporty:Obb!Blushed again...(003 Sienna) 


        
                

8 comments:

Heiii am onoarea sa fiu prima care "sparge gheata"...so...sa incepem:
1- imi place machiajul, deoarece este una din culorile mele preferate + sprancenele, desi u insisti k`s in revizie :D
2- in legtura cu postarea de mai sus, te inteleg perfect, referitor la faza cu "intarziatu" :))) ma cunosti prea bine.

Felicitari, succes in continuare si asteptam noi postari!!! :*:*

Ami-ma bucur ca iti place makeup'ul,sunt si culorile mele preferate...sprancenele o sa vz pe parcurs ca vor avea alt aspect:D ..
xoxoxo

La fel si eu...e super ok machiajul,imi place si bineinteles,ca o bruneta incurabila ce sunt ma dau in vant dupa maro si nuante pamantii,dar negrul este un must have pt mine...asa ca-ti sugerez sa ne arati un smokey eyes:D....apreciez mult munca ta si faptul ca iti place make-up-ul...Am sa te sustin cat pot.P.S.:Ai niste sprancene superbe,asa le-as fi vrut si eu pe ale mele,dar...natura n-a tinut cu mine aici:)) te pup si iti urez mult mult succes

Alessia-multumesc! sprancenele mele sunt in "revizie" nu sunt asa Ok! :D sper cu timpul sa arate mai bne:) succes si tie:*

Pai uite ca am eu un request daca tot iti doresti sa venim cu sugestii:)Ai realizat un outfit de primavara,eu vreau sa vad si un machiaj de primavara.E ok?:)

Nickame-ul Leya l-am primit dintr-o greseala inocenta:))Cineva a vrut sa ma strige Andreea dar a spus Andleea.Apoi am stat si m-am gandit si mi-a placut cum a sunat Leya:D

Multumesc pentru toate complimentele facute.Iti doresc sa ai parte de cat mai multe cititoare:-*

LeyaCreations-si eu iti multumesc mult!:) ..makeup-ul de primavara o sa vina si ala cat de curand,sper..ai obs ca nu am de mult timp blogul...si din cauza asta nu stiu cu ce sa incep;)))
xoxoxo

Hey! Frumos machiaj, simplu dar superb in acelasi timp. Si imi plac si sprancenele tale :> Pupici!!

Alice- ma bucur k iti place makeup'ul:*..in general imi plac lucrurile simple,deaia si primul makeup este simplu:D

Trimiteți un comentariu