marți, 19 aprilie 2011

LOTD-gray escapes

Hy girls,
   Da,stiu am lipsit cam mult,dar am si o explicatie:D am fost plecata la bunici in Constanta,orasul meu natal:X orasul in care am copilarit si unde am o multime de amintiri:>:X ..chiar daca am fost plecata am urmarit blogurile mele preferate,dar nu am reusit sa postez nimic:( dar m-am intors cu un make-up nou:> facut matusii mele,poate o sa va intrebati de ce nu am poze full face,exista si aici o explicatie:D ma rugat sa nu pun poze full face si astfel trebuie sa ii indeplinesc dorinta si voi posta decat poze cu eyes open si eyes closed ;) 
   App... Cu ocazia sfintei sarbatori a Floriilor(care a trecut:D), va urez tuturor celor care purtati nume de floare La Multi Ani si implinirea tuturor viselor!!...nu am reusit sa urez la multi ani nimanui pe blog si va urez acum,mai bine mai tarziu decat niciodata!
   Asa,acum sa trecem la make-upul realizat de mine..nu am folosit 100% produsele mele si nici nu am poze sa vi le arat,dar va pot spune ca am folosit:...primer de fata Sephora,fond de ten L'Oreal,primer ochi Elf,rimel Oriflame,blush Flormar,paleta Dior si Flormar (imi pare rau ca nu am pozat produsele) mereu uit:D !




   Va las si o poza de la mare:D ...poate o sa va intrebati de ce stau asa?!..era foarte foarte frig,se lasase racoare si era in jur de ora 19...in schimb ce mi-a placut ca era apa foarte curata,dar pana la vara va deveni din nou verde:)) ..sa speram ca nu,asta ramane de vazut la vara:D
     
        Pentru păreri,cereri si propuneri vă aştept la dalyda.makeup@yahoo.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu