vineri, 8 aprilie 2011

Shopping,Swatches....LOTD-natural:)

Hy girls!
 Azi vreau sa va arat ce mi-am cumparat eu in ultima saptamana,nu am cumparat foarte multe dar sunt multumita de ceea ce mi-am luat:D 
  Primer de ochi Elf Mineral,Ruj Nyx Louisiana ambele luate de pe blogul Amaliei,cu siguranta o stiti;) sunt foarte multumita de produse,primerul inca nu l-am incercat dar din cate stiu este foarte bun,rujul l-am incercat imediat cum am deschis coletul:D are o culoare bestiala:X si este foarte rezistent mai ales ca eu sunt o "mancatoare de rujuri":)) a rezistat foarte bine pe buzele mele!Daca doriti sa va mai cumparati cate ceva va recomand cu caldura blogsale al Amaliei,pentru mai multe detalii dati click aici
  Azi am avut ceva timp liber si am zis sa ies la o plimbarica prin Mall Baneasa cu 2 persoane dragi mie,bineinteles prima oprire a fost la MAC:)) nu am reusit sa imi cumpar nimic:( apoi la Sephora,Douglas,Flormar...etc etc:)) mai pe scurt tot Mall-ul:D Nu ne-am dus sa ne cumparam ceva,mai bine zis,sa ne facem o idee;) ca de fiecare data cand ma duc undeva nu pot sa plec cu mana goala;)) si mi-am luat un rimel,2 oje si un fond de ten pe care nu stiu daca il voi folosi vreodata dar l-am luat:)) (fondul de ten si oja Kallos sunt luate din Cocor) ...asa,acum hai sa va arat produsele:D


Primer de ochi Elf Mineral
Ruj Nyx Louisiana
Fon de ten Kallos 
Oja Kallos(250 flammble)
Oja Flormar Supershine 
Rimel Flormar high definition 
   ...toate produsele m-au costat 51 lei:D ieftin,nu?:>


 LOTD - Un make-up foarte foarte natural,am folosit doar fon de ten,mascara,creion sprancene,blush si un gloss..in a 2 poza puteti observa pe buze rujul Nyx Louisiana,pe care il ador:X
 Nu am avut timp pentru un make-up mai "special",sa zicem:D sper sa revin cat de curand cu unul...deobicei cam asa ma machiez eu,imi place mai mult look'ul natural;;) 
  


           Va doresc o zi cat mai placuta si frumoasa!

Pentru propuneri,cerei,intrebari ma gasiti la dalyda.makeup@yahoo.com
                
             

8 comments:

Fond de ten Kallos?!?!...m-ai facut curioasa rau

soft and nice:D.Imi place rujul,te avantajeaza:X.Te pup!

esti foarte frumoasa si te prinde look-ul asta mai natural :)

fondul de ten iti vine foarte bine :x

Chiar iti sta f bn cu fondul de ten.De ruj,nici nu mai zic.Vreau si eu:X
Am sa caut fdt Kallos,nu am auzit pana acum:-?
:*

Iti sta foarte bine machiata asa! Parul tau arata super!
Chiar ieri mi-am cumparat si eu aceeasi nunata de la Flormar:)

esti tare dulcica,semeni f mult cu fosta mea asistenta.frumos!!!week-end placut!

cat de dragut! si mie imi plac mult lookurile naturale,cele mai dramatice le prefer seara nu in timpul zilei!
esti foarte frumoasa si acest machiaj te avantajeaza!!:*:*

Trimiteți un comentariu