sâmbătă, 9 aprilie 2011

Tag!

Ms Gya pentru tag!:* 

3 culori preferate:
   1.verde
   2.turcoaz
   3.negru
3 melodii preferate:
   1.Alexander Rybak-Roll with the wind
   2.Eminem-No love
   3.Kaney West-Runaway
3 piese vestimentare preferate:
   1.blugi
   2.rochita
   3.trening
3 materii preferate...(liceu/facultate)
   1.Administrarea afacerilor
   2.Fundamente de navigatie aeriana
   3.sport:))
3 băuturi preferate...
   1.kinley
   2.red bull
   3.apa
3 mâncăruri preferate...
   1.suberec
   2.cartofi prajiti&snitel
   3.pui indragostit(de la chinezi)
3 deserturi preferate...
   1.baclava
   2.clatite
   3.inghetata
3 calităţi...
   1.ambitioasa
   2.imprevizibila
   3.orgolioasa
3 defecte...
   1.incapatanata
   2.suparacioasa:))
   3.impulsiva
3 persoane la care ţii cel mai mult (prieteni)... 
   1,2,3...pe toti ii iubesc:D
3 persoane pe care le urasti...
   1,2,3 nu e nici 1 nici 2 nici 3,nu exista persoane sa le urasc,mai bne zis imi sunt antipatici :D (sa nu dam nume,le pastrez ptr mn;;) )
3 obiecte la care nu ai putea renunţa...
   1.telefonul
   2.crema de fata
   3.tv'ul
3 profesori pe care nu îi suporţi...
   nu ca nu i-as suporta dar unii chair sunt plictisitori,nu dau nume
3 profesori de gaşcă...
   cred ca toti sunt de gasca:))
3 băieţi simpatici de la tine din şcoală/facultate...
   :)) buna intrebarea asta! in Politehnica gasesti muuuulti baieti,cum este ASE-ul plin de fete asa e Poli plin de baieti..soo fetelor daca nu gasiti baieti simpatici va invit la mine la facultate,am colegi simpatici;)
3 ţări pe care ai vrea să le vizitezi...
   1.Egipt
   2.Africa
   3.Jamaica
3 dorinţe...
  pfff ..dak le spun se mai indeplinesc?nu cred!:D ..asa ca nu le zic:))
3 lucruri pe care nu ai avut curaj sa le faci...
   sunt putine lucruri pe care nu le-am facut...nu imi aduc aminte,acum:D
3 lucruri pe care regreţi că le-ai făcut...
   1.ca mi-am pus unghii false,anu trecut
    2.Ca am acordat incredere cui nu trebuia
   3. cred ca,cam atat:D

Dau tag-ul tuturor,care vrea sa il faca!:)

                                               Jamaica
                                                     Africa
                                                Egipt :X




0 comments:

Trimiteți un comentariu