luni, 2 mai 2011

LOTD-before<->after Make-up

Hy Girls,
   Sper ca va-ti distrat de 1Mai si ptr cei care inca mai petrec,distractie placuta!!!
    In weekend am fost solicitata ptr a realiza un make-up ptr un botez...sunt multumita de rezultat si sunt mult mai fericita ca Oana(fata machiata) a fost si ea la fel de multumita!
   Make-upul a "intrat" foarte curand in "viata mea",mai exact machiez de aproximativ de 3 luni si de aceea sunt multumita de realizarile mele dar pe parcurs sper sa ma perfectionez...dupa cum stim cu toate,nimeni nu se naste invatat!totul se invata pe parcurs,experimentand si invatand din greseli! 



       I hope you liked!


   Acum ceva timp am mai realizat un make-up pentru Oana dar nu am reusit sa il postez mai devreme si profit acum ptr al posta!:)

Pentru păreri,cereri,propuneri vă aştept aici: dalyda.makeup@yahoo.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu