luni, 16 mai 2011

Review:Paleta TCW,Sexy MOTHERPUKER+LOTD

Hy Girls,
   In sfarsit a venit caldura mult asteptata,sper sa dureze ca am auzit k ar veni iar ploile:( I hope not ..
   Zilele trecute am avut toate niste probleme cu blogul,sper ca nu a-ti pierdut nimic...Astazi voi face un review la alte noi achizitii de care sunt foarte multumita:) sunt luate de pe blog sale al Amaliei,va recomand sa cumparati cu incredere;)


  1. Paleta-TCW The Color Workshop eyeshadow    

  •  designul este unul obisnuit,nimic special,imi place cum sunt pozitionate culorile 
  • culorile sunt usor sidefate
  • majoritatea culorilor sunt pigmentate dar sunt si cateva unde trebuie insistat cu produsul pentru a se vedea,culoarea din mijloc e cea mai sheer
  • se intind usor si sunt usor de blenduit
  • au un miros placut

    2. Sexy MOTHERPUCKER



   Il ador pur si simplu:X Eram foarte curioasa cum o sa fie,daca are efectul spus,daca are mirosul placut..foarte multe nelamuriri aveam:D
  Imediat cum l-am primit,l-am si incercat ca eram tare curioasa:D nu aveam cum sa nu simt mirosul asa placut,un miros de ciocolata:X
   Este foarte rezistent pe buze,nu e lipicios,este perfect ptr mine;) cat despre rezultate,sa stiti ca,chiar da rezultate;) mareste mai mult buza inferioara...efectul si-l face aproximativ dupa 15 minute,in tot acest timp simtiti pe buze mici piscaturi suportabile.


    BEFORE

 AFTER




   LOTD-everyday make-up

    Nu am avut si nici nu cred ca o sa am timp sa fac vreun make-up mai complex sau mai trasnit in lipsa de timp deoarece se apropie sesiunea si plus ca starea pe care o am nu ma lasa sa fac ceva mai placut ochiului:D
Sa speram sa trecem toate cu bine de sesiune,bac,teze si atunci vom avea timp pentru mai multe:D Bafta!







     Sper ca va placut!

     O noapte frumoasa!:*

Pentru păreri & cereri & propuneri vă aştept aici: dalyda.makeup@yahoo.com

0 comments:

Trimiteți un comentariu