sâmbătă, 18 iunie 2011

I'm back

Hy girls,
   Am revenit printre voi dupa o lunga lipsa,ma bucur mult ca in sfarist pot face o postare.Chiar daca lipsa mea sa observat sa stiti ca v-am urmarit pe toate in timpul liber cand l-am mai avut.
   Dupa cum se vede,blogul meu a luat o noua infatisare si asta datorita scumpei noastre SuperficialBeauty ,fete ca ea mai rar,dar asta o stiati deja,ajuta mereu si are o inima mare,de ce nu pot fi mai multe fete ca ea?
  Am terminat sesiune cu bine,am scapat de examene,am avut liber 2 saptamani pentru o scurta vacanta si apoi va trebui sa revin la acelasi program din cauza practicii,intr-un fel ma deranjeaza ca fac,deoarece vacanta de vara nu voi avea,dar voi capata anumita experienta,marti incep abea astept sa vad ce ma asteapta,sper sa nu ma puna sa le aduc cafea:))
  Am de cand sa fac un giveaway cat de curand cu ocazia zilei mele de nastere care se apropie rapid,nu ramane decat sa ma gandesc ce surpriza sa va fac:D
  In mini vacanta pe care am avut'o nu am reusit sa fac prea multe poze cum faceam deobicei,o sa va las 1-2 poze,ca sa nu fiu rea....sii..ma bucur ca am revenit si sper sa fiu mai activa:D



0 comments:

Trimiteți un comentariu