vineri, 10 iunie 2011

Inspiration Blog Award,"Best Blog Award"&"Blogger Luxury Award"

Am primit de la Gya,Iulia C si federova aceste "Blog Award",si vreau sa le multumesc mult!



Iata si regulile:
1.Link back to the person, who passed you the award.
2.Share 7 random things about youself.
3.Award 15 blogs
4.Drop them a line and tell them about it.

7 THINGS ABOUT ME :
1.Sunt in zodia dRAC:))
2.Sunt optimista
3.Nu prea imi place ciocolata
4.Iubesc animalele
5.Sunt in anu 3 la facultate
6.Imi place sa dorm:))
7.Sunt orgolioasa


Rules:  
Name your fav colour, song, dessert :verde,Kirac-binbir gece ,eclere
What is pissing you off ? minciuna si falsitatea
When u're upset, u...  gandesc si tac.
Your fav pet: cateii mei
Black or White? black
Your biggest fear is...: pierderea apropiatilor
Your best feature is...: ....
Everyday attitude : simple
What is perfection ?:...
Guilty pleasure :shopping:))
   Si cum banuiesc ca sunt ultima care a facut aceste"taguri" nu am cui sa i le mai dau:D asa ca le dau tuturor fetelor care ma urmaresc si nu au reusit inca de a face acest"tag"

0 comments:

Trimiteți un comentariu