vineri, 24 iunie 2011

Stuff...

Hy Girls,

   Fiecare fata are cate un obicei,poate fi bun sau prost.Eu am un obicei prost de a'mi cumpara multe chichite,care imi plac pe moment si apoi uit de ele,imi cumpar multe lucruri nefolositoare,asta se intampla acum ceva timp,de atunci mi-am revenit si acum cand ies la shopping am grija ce imi cumpar,ma gandesc daca chiar am nevoie de acel lucru,ca sa nu stea iar intr-un coltisor si apoi sa faca cunostita cu cosul de gunoi.
  Mai am o obsesie pentru genti si pantofi,cand eram mica aveam o intreaga colectie de timbre si bani vechi,crescand am inceput sa "colectionez" altceva...cred ca toate avem cate o obsesie,de exemplu.prietena mea are foarte foarte multe bijuteri si nici nu cred ca a reusit sa le poarte pe toate.Azi va voi arata o parte din pantofiorii mei,aveam poze si cu gentile dar din pacate le am dat shift/delete ,se mai intampla:D

   Voi ce "obsesie" aveti??












     Astept parerile voastre!

4 comments:

eu in fiecare sezon am o noua obsesie :)) vara trecuta eram addicted to watches :)) acum obsesia care predomina este cea a lucrurilor vintage :|

p.s. imi plac la nebunie platformele albe cu fundita! <3

ontopic-superbe incaltari...asa-s si eu...daca pantofii ar avea aripi, dulapul meu ar zbura:))

ps-vrei un linkexchange?:)imi placi tare. te pup

Tintea Alina-> daa asa e:D si eu am mereu cate o obsesie diferita,dar de cv timp predomina pantofii si gentile:D

Miss Soare-> merci:* taree:))bne ca nu au aripi;))
..esti o draguta,te urmaresc d mult,da cum sa nu;):*

Trimiteți un comentariu