joi, 23 iunie 2011

ultimele achizitii...(2)

Hy Girls,

    Azi in sfarsit am inceput practica,pe Aeroportul Otopeni,abea asteptam sa incep pentru ca deja incepusem sa ma plictisesc acasa,a fost foarte frumos,exact cum ma asteptam,civilizatie si oameni de nota 10.
   Dupa practica am tras o fuga cu colegele pana la H&M,dar din pacate nu am gasit nimic pe plac si ce imi place,ori nu aveau numarul meu ori marimea,nu am avut rabdare sa mai cotrobai pe acolo si am plecat.Urmatorul popas a fost la "dm" si de acolo am vrut sa imi iau un fdt de la Manhattan,dar din nou nu am gasit nuanta mea,evident m-am enervat again ca nu am gasit nimic si cand sa ies mi-au atras atentia toate acele bunatatiuri de la "Balea",am vazut la multe fete din blogsfera, produse de la aceasta firma si m-au facut curioasa,asa ca mi-am achizitionat si eu cateva,cele care mi-au atras mai mult atentia.

    Sper sa fiu multumita de ele asa cum a-ti fost si voi!





  1.Crema de corp cu formula si fructata
     -pastreaza hidratarea pielii, improspateaza cu o aroma de vara,crema de intinde si se absoarbe usor
     -uleiurile vegetale si glicerina ingrijesc pielea 



 2.Gel de dus-piersici



 3.Masca cu ulei arbore de ceai



  4.Apa de fata ptr piele uscata si sensibila 



 5.Deospray cu triplu efect



   Voi ce produse BALEA aveti?
       Sunteti multumite de aceste produse?

4 comments:

am si eu gelul asta de dus si-mi place mult :D deodorantele insa...mi-au cauzat mari probleme de care nici acum dupa un an de la ultima folosire n-am scapat :( mai exact mi-au colorat axila ingrozitor. am pete maronii de nici nu mai pot sa port nimic fara maneci. chiar azi ii aratam unei colege "minunea"

andreea-> m'ai speriat graaav:| eu m-am dat cu el si nu am patit nimic:D sper sa nu patesc ce ai patit tu ,acum mie si frica sa il mai folosesc:|

acum daca asta a fost experienta mea, nu inseamna ca si tu o sa patesti la fel. eu l-am folosit vreo 3-4 luni si pur si simplu mi-a ars pielea. acum si-a mai revenit, dar prin toamna era oribil. nici mamaei mele nu i-a placut, asa ca idee.

totusi,tot speriata sunt!..o sa ma mai gandesc dak il folosesc sau il arunc:D

Trimiteți un comentariu