joi, 14 iulie 2011

ultimele achizitii...(3) review

Hy girls,

    Nu stiu cum rezistati voi cu caldura asta dar eu una daca nu aveam aerul conditionat cred ca nu mai eram om...Ok! imi place caldura,vara:X dar e prea multa..si totusi pe caldura asta eu am iesit la un mic shopping:D
    Acum sa va arat ce mi-am luat:>








Gel de dus si crema de fata Balea
(crema am primit-o de ziua mea) sunt foarte multumita de ea,are o textura usoara,intra repede in piele si are un miros foarte placut :)















Max Factor Loose Powder - Pudra luminoasa,translucenta.
Descriere :
• Acopera perfect imperfectiunile minore ale pielii si reduce din stralucire
• Contine micro-particule fine, matasoase care ajuta la finisarea naturala a machiajului, contine filtru UV si lasa porii sa respire
• Se aplica peste orice nuanta de fond de ten fara a o schimba.
• Protejeaza pielea de razele soarelui.


             (Rimel Ardell,pudra translucida MaXfactor,tus Farmasi,blush Flormar )


        Inca nu l-am incercat dar am auzit lucruri bune de el,acum sa vedem:)


         gene,gene,gene si iar genee (data viitoare sper sa fie mai multe)
 le puteti gasi pe genutze.ro click AICI



    ANUNT!!!!!
 Pentru fetele care s-au inscris si se vor inscrie la GIVEAWAY,va rog sa fiti mai atente la regulament ca este unul chiar foarte simplu,cateva dintre ele nu mi a-ti lasat linkul cu share pe facebook si riscati sa fiti descalificate,v-am explicat destul de clar ce trebuie facut! VA ROG sa fiti mai atente si cele care v-ati inscris deja verificati daca inscrierea este corecta ca sa nu fiu nevoita sa descalific pe cineva!

    Pentru inscrieri la GIVEAWAY (H&M) click AICI si pentru SIGMA click AICI



   O seara placuta! Aveti grija de voi>:D<

2 comments:

ce-mi plac ambalajele la Balea Young:x sa le folosesti cu placere:*

SuperficialBeauty- merci mult Simona>:D< ador ambalajele balea,sunt colorate si pline de viata:D

Trimiteți un comentariu