joi, 25 august 2011

Hand-made by me!



Hy girls,

   Deoarece am mereu toate cosmeticele imprastiate si niciodata nu gasesc nimic la locul lui,asta din cauza sorei mele care este mai imprastiata am zis sa fac momentat un mic depozit de cosmetice pana imi voi cumpara ceea ce imi doresc:)
  Acum cateva zile rasfoind blogroll ul am vazut ceva foarte frumos si util,facut de Andreea's Land, ea a fost inspiratia mea pentru ce am creeat si ea la randul ei sa inspirat de la alta bloggarita.
  Daca si voi nu aveti inca un depozit de cosmetice,s-au va tineti cosmeticele in tot felul de borsete va recomand sa faceti si voi asa ceva ptr ca este foarte practic,eventual le puteti pune in sertar s-au unde doriti.


  Sa incepem:
Aveti nevoie de niste cartonase,eventual capacul de la cutia de pantofi,hartie colorata s-au postere,imagini din reviste,orice ptr a inveli cutia :) scotch si o foarfeca.


                            prima data lipesc cutiile una de alta,eventual cu un capsator sau scotch



apoi lipesc hartia pe carton,eu am ales niste imagini din reviste:)
 




                                      iar la sfarsit arata asa:
    Am incarcat micul "depozit" cu tot ce a intrat in el:)


   Sper ca va placut! :)


  Daca aveti vreo intrebare,propunere sau orice altceva va astept sa ma contactati.

Aveti grija de voi!>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu