duminică, 25 septembrie 2011

LOTD-Green Mamba make-up

Hy girls,

    Cand eram mica,mama avea obiceiul sa adauge intodeauna ceva verde in vestimentatia mea,era innebunita dupa aceasta culoare si probabil din acest motiv m-a atras intodeauna verdele,motiv pentru care am realizat un make-up inspirat din imaginea de mai jos.
   Cu ocazia asta am realizat si un tutorial,pacat ca mi-a venit cheful de machiat seara,dar am avut noroc cu lampa de care uitsem ca o mai am,pe viitor voi realiza tutorialele pe lumina naturala.

                                                                   Poza de inspiratie:



                                                                       Sper sa va placa!









Produse folosite pentru ochi:
primer ELF
eyeliner gel ELF black
mascara Maybelline the COLOSSAL Volum' Express black
Petit Guide de Style.Perfect harmony BOURJOIS
eye pencil FARMASI black 101
Sleek Makeup Caribbean collection Curacao

Produse folosite pentru fata:
fond de ten Time Plus spf 15 dark beige
blush miss sporty 003 Sienna
eyebrow kit -medium
pura ELF Apricot Beige
concealer FARMASI 04

Produse folosite pentru buze:
lipstick Flormar Supermatte 205





                                                                        Tutorial:

                                      
                                          Va invit sa il vizionati pe Youtube,se vede mult mai bine!:)



Sper ca v-a placut! Aveti grija de voi>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu