joi, 22 septembrie 2011

LOTD- Sexxy Look

Hy girls,

    Azi va onorez cu un look destul de simplu dar sexxy in acelasi timp.De cand am castigat la DivaHair.ro am luat-o putin "razna"cu culoarea rosu a buzelor,imi place foarte mult aceasta culoare si mai ales misterul si atitudinea pe care ti-o da in timp ce il porti.










Produse folosite pentru ochi:
primer elf
paleta 88 warm
eyeliner gel e.l.f
rimel Clinique

Produse folosite pentru fata:
fond de ten- Seventeen Time Plus nr:5
Pudra e.l.f
Pudra bronzanta e.l.f
Blush miss sporty

Produse folosite pentru buze:
Chanel Rouge Allure Laque 72








V-am pregatit si o surpriza!
Primul meu video tutorial!:D Sa va obisnuiti ca vor fi mai multe pe viitor!


Tutorial:


 Va invit sa il vizionati pe youtube,se vede mult mai bine!:)
  

   Sper ca va placut! Aveti grija de voi>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu