joi, 29 septembrie 2011

NOTD-Color Combinations

Hy girls,

   De cateva zile nu mai am pic de inspiratie si azi stand mai mult prin casa,mi-am luat "jucariile" si oarecum am inceput sa experimentez pe unghile mele diverse modele,am facut unul in 3 culori si mi-a placut ce a iesit si as vrea sa vi-l arat si voua,poate cand va plictisiti  il faceti si voi:) Nu sunt, wow cand vine vorba de unghii dar cand si cand ma mai prostesc si eu:D


                                                                        cu blit.

                                                                        fara blit.






     Ce am folosit:
                             Flormar Neon-002
                             Biju B-45
                             Flormar-313












ANUNT!

   Dragele mele cititoare am pentru voi o mica surpriza! Dupa cum a-ti observat pe pagina de facebook am activat Fan of the Week,saptamanl se va extrage un castigator iar la sfarsitul lunii,toti cei care au fost Fan of the Week,care vor fi 4 la numar lunar,1 din ei va primi un cadou,mica atentie din partea mea:) din cei 4,castigatorul il va alege Random.org:D
 Pe blog am activat Top Commenters,aici va fi asa: in fiecare luna cine este cap de lista va fi fericita castigatoare:D

  Eu sunt foarte entuziasmata,sper ca si voi:D abea astept sa dau cadourile:>

Fetelor nu uitati si de concurs!

Aveti grija de voi>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu