duminică, 4 septembrie 2011

Ramble...

Hy girls,

   Luna asta este luna agitatiei,cel putin pentru mine....colocviu pentru practica,nuntile si multe altele.
In weekendul acesta,verisoara mea s-a casatorit si in seara cand am ajuns la destinatie am aflat ca sunt fericita castigatoare a locului I, DivaHair.ro ...Va multumesc!>:D<

  Nunta a fost superba,multa lume si multa agitatie.In seara Tineretului a plouat putin dar spre norocul nostru intr-un final sa potolit si petrecerea a continuat ,de dimineata a plouat din nou,dar din fericire si de data aceasta a tinut putin,apoi am continuat cu pozele,cununia si marea petrecere care a tinut pana la 6 dimineata.
  Poate va intrebati ce inseamna "Tineret",multe din voi poate nu stiti dar eu sunt tataroaica si nuntile noastre tin 2 zile,iar seara de Tineret este seara de dinainte a marii petreceri,unde se aduna tot tineretul si se petrece si a 2 zi se ia de la capat:D ...sunt foarte multe de explicat cu nuntile astea,dar eu v-am facut un foarte mic rezumat:)


  Pozele de la tineret si de la nunta:



                                             verisoarele...
                                           

                                       rezultatul de la sfarsitul tineretului...:D






              alta traditie,fiecare domnisora nemaritata este scrisa pe talpa pantofului al miresei
                        (la sfaristul nuntii,cine nu mai are numele scris pe talpa,se zice ca se va marita)





0 comments:

Trimiteți un comentariu