sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Ramble

Hy girls,

   Nu mai am pic de inspiratie,absolut de nimic,cand vreau sa fac un machiaj observ ca se intuneca afara si imi dau seama ca daca il fac, il fac degeaba deoarece pozele nu ar iesi bine,ceea ce nu as vrea.Din pacate observ ca multe dintre noi,blogaritele cam ducem lipsa de insipratie in ultimul timp,dar sa speram ca va fi ceva trecator:D

  Zilele trecute am fost in Kaunfland si mi-au atras atentia niste cutiute foarte frumoase si bineinteles ca le-am cumparat:D le folosesc pentru a-mi tine pensulele in ea,nu ca nu as fi avut in ce,dar ma plictisisem de vechiul suport iar acesta va fi in ton si cu Craciunul care se aproprie...ma rog,Craciunul vostru,ca al meu tocmai ce a trecut...

                                                                      vechiul suport

 Un machiaj nu am mai facut de ceva timp,nu ca nu as vrea dar nici nu am timp.
 Mai jos sunt niste machiaje pe care le-am purtat in ultimul timp,sa fiu sincera pe timpul asta friguros nu prea ma machiez,prefer putin fdt si rimel.
                                                
Cam asta am facut eu in ultimul timp,in materie de make-up:D Eu sper sa imi treaca cat mai repede starea asta si sa fiu mai energica si plina de ideei.

Aveti grija de voi!>:D<

1 comments:

alt tutorial de impletit parul? ... tot ceva ce nu necesita tone de fixativ?

Trimiteți un comentariu