duminică, 6 noiembrie 2011

Review: Mascara"Day 2 Night" Rimmel London

Hy girls,

    Cand a fost promotia cu rimelurile de la Maybelline am profitat si mi-am achizionat si eu unul,din pacate cand am mai trecut prin Carrefour si mi-am dorit sa imi cumpar inca unul deja promotia se terminase,dar domnisoara de la stand a fost draguta si mi-a zis ca exista alta promotie la rimelurile de la Rimmel London de care ea este incantata,ba chiar era rimelata cu respectivul rimel.
   La prima vedere cand mi-a aratat genele,am ramas surprinsa sa observ cat de bogate sunt si bine definite,nu am ezitat si mi-am cumparat si eu unul,mai ales ca era si la promotie.
 
 
  Despre rimel:
   Are un design foarte frumos,pacat ca i-au copiat pe cei de la MAC,continutul este de 9.5ml,cel de la Maybelline are 10,7 ml.
  Ceea ce imi place este ca are doua capete,unul pentru alungire si unul pentru volum.Primul capat il folosesc pentru un look de zi deoarece nu incarca genele foarte mult iar celalat capat,al2 lea pentru un look de seara.

Ce imi place? 
  Folosite impreuna,periutele functioneaza foarte bine,ofera ceea ce promite,volum si lungime genelor,nu curge,am dormit o data fara sa ma demachiez si rimelul inca era intact.

Nu recomand:
  Sa folositi periuta de noapte pentru genele de jos si nici sa aplicati de prea multe ori deoarece o aplicare este de ajuns, pentru a incarca genele.

                                                              diferenta dintre Maybelline



        
             <- Rimmel London
                                                 MAC->

 
                            Frati gemeni:))






 ps: Sa nu se inteleaga gresit,NU are 2 periute,are un singur aplicator.
      Secretul consta in magicul capac dublu: pentru zi, alege alungirea; pentru noapte, alege volumul

In concluzie,l-as mai cumpara!;)


  Ce parere aveti de acest rimel,va place?

0 comments:

Trimiteți un comentariu