joi, 3 noiembrie 2011

Winner Giveaway "SIGMA Cleansing and Polishing "

Trebuia ieri sa anunt castigatoarea dar din motive personale nu am avut timp sa verific toate inscrierile.
   La acest giveaway ma asteptam sa fie mai multe participante dar se pare ca m-am inselat,nu toate sunteti asa inebunite dupa acest Cleansing&Polishing de la SIGMA...sii..dupa cum bine stiti cei de la Sigma nu vor mai sponsoriza giveaway-uri asa ca va spun cu parere de rau ca acesta a fost ultimul GA Sigma:(

ps: am spus clar aici,daca gasesc duble inscrieri voi elimina persoana de la concurs.Am avut doua fete cu dubla inscriere,dar de data aceasta le-am iertat.
  Fetelor va rog frumos sa nu mai uitati la ce concursuri v-ati inscris,riscati sa pierdeti premiul;)

     Participantele


Siii castigatoarea este.....



Felicitari !!!>:D< 
   Astept un mail cu datele tale,ai la dispozitie 2 zile,daca nu primesc nimic in tot acest timp voi alege alta participanta.
  

0 comments:

Trimiteți un comentariu