sâmbătă, 14 ianuarie 2012

GR Magnetic Nail Lacquer

Hy girls,

Astazi vreau sa va arat ce minunatie mi-am luat de curand,este vorba de oja magnetica de la Golden Rose.
Cand am vazut-o ma uitam ciudat la ea si nu intelegeam ce anume face,dar pe parcurs m-am prins si nu am ezitat sa o cumpar.

  • Arata asa:
  • Ce face mai exact?
Pai dupa cum observati in imagine,acel magnet recreeaza un design foarte interesant unghiei.
  • Cum procedam?
Simplu!aplicati pe unghie oja,ca orice oja normala apoi imediat cum ati aplicat-o, intr-un strat nici gros dar nici subtire,aplicati magnetul deasupra unghiei aproximativ la 3 mm distanta timp de 5-6 secunde,apoi retrageti magnetul si oja va deveni ca in imagine:)

Deasemenea,cu acest magnet puteti reproduce si dungi drepte,daca cele din imagine nu sunt pe placut vostru.
      
                                                                         Modelul meu:)



                               Va las si un filmulet in caz ca nu ati inteles cum se procedeaza;)


Unde o pot gasi?
In Sun Plaza (Bucuresti)
Cat costa?
18 lei
Este rezistenta?
Da
Se usuca repede?
Se usuca la fel de repede ca o oja normala
Daca murdaresc magnetul cu oja, mai este bun?
Da

Daca dori sa aflati orice informatie despre produsele cosmetice de la Golden Rose,sau doriti sa fac vreun review unui produs,va rog sa imi spuneti!
Mai multe produse GR gasiti aici


Aveti grija de voi!

0 comments:

Trimiteți un comentariu