joi, 15 martie 2012

1 Year Anniversary!

Hy girls,

Tin minte ca si cand ar fi fost ieri ziua in care m-am decis sa imi fac un blog,sincer sa va spun mi-am facut acest blog din joaca,nici macar nu stiam cu ce se "mananca" :))
Prietena mea Georgiana,spunea mereu ca si-ar dorii sa-si faca un blog despre make-up&beauty,cand am auzit-o mi-am spus: "Vreau si eu!",practic trebuia sa ne facem unul la care sa lucram impreuna,dar pe parcurs ne-am razgandit,din pacate ea nici in ziua de azi nu si l-a facut ,dar in schimb o puteti gasi aici.

Primul make-up postat, pot sa va zic ca este oribil,ma uit mai mereu la cum executam machiajele acum 1 an si ma apuca rasul doar cand privesc,dar totusi este placut sa vezi cum evoluezi.



Acum ca ati ras destul,vreau sa Va multumesc si sa va imbratisez ca ati fost alaturi de mine,ca m-ati criticat,m-ati felicitat si m-ati suportat,iar pentru asta am o surpriza pentru voi ;)

Impreuna cu MyaShop,va facem un cadou frumos cu ocazia implinirii unui an de blogging.
Surpriza noastra consta intr-o Paleta Sleek Acid si un Nyx Jumbo Pencil,iar pentru a le castiga trebuie sa faceti urmatoarele lucruri:
1.Like paginii de facebook al sponsorului MyaShop
2.Sa ma urmariti prin GFC (dreapta sus "Inscrieti-va pe acest site")
3.Share giveaway-ului (prin facebook.blogger,twitter sau orice alta platforma de socializare)


Pentru confirmarea participarii tale trebuie sa completezi cu atentie mai jos astfel:
Like: numele cu care ati dat like
GFC:numele cu care ma urmariti prin GFC
Share: link-ul corect cu care ati dat share

Va rog sa respectati regulile!

Deadline: 16.04.2012



0 comments:

Trimiteți un comentariu