marți, 6 martie 2012

Fantasy Make Up "Express freely"

Hy girls,

Defiecare data cand vreau sa fac o postare ma blochez,in sensul ca nu imi gasesc cuvintele,pur si simplu dispar.De exemplu cand am timpul necesar sa ma machiez,ma machiez apoi stau 1,2 ore cu gandul ce sa scriu:)) poate o sa radeti,dar chiar nu am talent de a scrie,cateodata  prefer sa postez decat make-upul si apoi ce produse am folosit,ar fi mult mai simplu:D dar daca nu comunic cu voi,am impresia ca va "pierd".
De multe ori am stat si m-am gandit sa renunt la blog,dar fiind ambitioasa din fire nu am renuntat si nici nu voi renunta,pentru ca imi doresc sa ajung ca multe fete din blogsfera,si voi ajunge pentru ca imi doresc.
Am observat in ultima vreme sunt destul de multe fete care vor sa renunte la blog,de ce? pentru ca au primit o critica constructiva si ele au interpretat-o altfel?! nu mi se pare un motiv destul de intemeiat pentru a renunta la blog,si eu am primit la randul meu critici,dar nu am renuntat,poate unele m-au deranjat dar am incercat sa trec peste si sa invat sa ma perfectionez si inca nu am ajuns nici macar la jumatate pentru ca nu imi dau indeajuns silinta,nu ca nu mi-as dorii,dar momentan am alte prioritati si sper ca intr-un timp destul de scurt acest blog sa ajunga exact cum imi doresc si imi mai doresc ca la fiecare postare sa nu ma mai blochez:))

Deci fetelor,azi v-am pregatit un machiaj fantezie:D practic vroiam sa iasa ceva purtabil apoi m-a luat imaginatia pe dinainte si a iesit ce e mai jos,sper sa va placa:)


0 comments:

Trimiteți un comentariu