luni, 4 iunie 2012

Ca sa nu ai parte de surprize...

Buna tuturor,

Azi am citit la o bloggarita cum a avut parte de un mic "incident" mai exact,in ziua banchetului s-a trezit cu o alta tipa imbracata cu aceeasi rochie,norocul ei ca a avut o rochie de rezerva:)

Ce putem face ca sa evitam asemenea incidente? simplu...facem o vizita la croitorie;)

In luna martie,am avut botezul micutului meu verisor Eric,iar pentru eveniment trebuia sa imi caut o rochita.Prima idee a fost sa cumpar una,dar mi-am adus aminte ca acum ceva timp am asistat la o nunta iar 2 fete s-au trezit una langa alta cu aceeasi rochie :|
Ca sa evit asemenea incidente m-am pus frumos pe cautat un model de rochie,am gasit abea dupa 3 zile una care sa fie pe placul meu:)

Rochita este aceasta,purtata de frumoasa Amber Heard:)

Rochia originala costa in jur de 1300 euro,ceea ce eu nu imi permit sa dau atatia bani pe o simpla rochie:D
Noroc cu prietena mea Ana,care cocheteaza cu croitoria,am scos rochita la 70 de lei:)) (doar materialul ) Ne-am dus frumos in Magazinul Obor si am cumparat tot ce era necesar pentru a o creea:D

Rochia pe mine arata asa:
bineinteles ca nu veti gasi niciodata acelasi material sau dantela,noi am lucrat cu ce am gasit:D
Am preferat sa o fac mai scurta,fiind mica de inaltime.


Asa ca fetelor,va sfatuiesc sa va faceti rochiile la croitorie ca sa nu fiti intampinate de anumite situatii neplacute :)


Micutul Eric:X


Vă pup!


0 comments:

Trimiteți un comentariu