duminică, 5 august 2012

Week In Photos

Bună tuturor!

De ceva timp am început să folosesc Instagram,şi cu ocazia asta voi avea o noua rubrică pe blog,
 "Week In Photos"
La fiecare sfarşit de săptămână voi posta imaginile pozate!

Puteţi să mă urmăriţi pe Instagram, mă găsiţi cu username-ul dalydaa 

 1. Experimente 

2.Vederea de la balcon
  

3.Canicula este prezentă
 

4.Tunelul aerodinamic de la facultate

5. Noii balerini,care acum sunt vechi :))

6. Tortul de la botez

7. Noua husă

8.Străzile Bucureştiului

9. Doar doi nori pe cer

 10. În drum spre mare

11. Doi gălăgioşi

12. Îngheţată <3 yamiii yamiii

13. Ursuleţii au invadat metroul

14. Zoya <3

15. Alt gălăgios

16.Ou de struţ

17. Licenţa era gata <3

18. Cadoul de ziua mea!

19. Bal!

20. Nemachiată dis de dimineaţă

21. Experimente,munca,experimente...

 22. Imagine de pe A2

23. Trebuia să am şi eu :))

24. Relaxare!

25. Noi am iesit la plimbarică...

Pentru această rubrică m-am inspirat de la Anda Zelenca şi Michelle Phan 


Săptămâna voastră cum a fost?

Vă pup!


0 comments:

Trimiteți un comentariu