duminică, 23 septembrie 2012

Cosmetics Beauty Hair 2012

Bună tuturor,

Nici anul acesta nu am rezistat tentaţiei şi "am fugit" la Romexpo să îi fac o mică vizită târgului frumos :)
Sincer,anul acesta am fost puţin dezamăgită,ori mă asteptam eu la mai mult faţă de anul precedent.Anul acesta parcă a fost prea mult haos şi deloc organizaţi,multora le-a placut dar eu nu am fost aşa încântată,dar totuşi nu am plecat cu mâna goală:D
Am fost în prima zi şi în ultima zi la târg,prima zi am fost împreună cu sora mea şi vizita a fost destul de scurtă, 2 ore ne-am benoclat la toate standurile şi ne-am luat şi ceea ce ne-am propus;)
In ultima zi,adică azi am fost împreună cu Cristiana Mitran, a fost o plăcere să o reîntâlnesc (Cristiana mi-am dat seama acum,că se face 1 an de când ne-am cunoscut :)) )
Acum vă las cu câteva imagini de la târg.

 Captura mea de anul acesta :)
Pe fondul de ten Farmasi am dat 15 lei(pentru sora mea), corectorul 10 lei,iar o ojă Farmasi costa 5 lei iar la 3 cumpărate a 4 era gratis şi venea împreună cu o mică atenţie,adică un ruj,creion şi încă o ojă.
Fond de ten Make-up Studio 30 lei, rimel Melkior 19 lei,pila 3,9 lei, mono Fontana C. 19 lei,pe care îl ador,este mult mai deschis în realitate,în poză a ieşit cam gălbui.
In ultima zi m-am dus cu gândul la pensula eyeliner de la KIM şi sunt tare fericită că o deţin,m-a costat 21  lei.
Iar acestea le-am primit la targ ...
...şi pentru acestea trebuie să îi mulţumesc lui Miu Miu :*
Anu trecut parcă am plecat mai fericită,cred că din cauza troller-ului  :))



Cam asta a fost la târg,multe reduceri şi mult haos :D
Voi aţi fost?
Ce v-aţi cumpărat?


Vă pup!





0 comments:

Trimiteți un comentariu