miercuri, 12 decembrie 2012

Song of the Week


Bună tuturor,

Azi vreau să inaugurez o nouă rubrică,numită "Song of the Week"
De ce această nouă rubrică? ...doresc să îmi lărgesc aria muzicală,iar prin voi,voi reuşi acest lucru.
Cum?...simplu,săptămânal eu voi posta melodia mea preferata iar voi printr-un comentariu îmi scrieţi care este melodia voastra preferată şi aşa vom descoperi împreună noi melodii frumoase,pe care poate unii dintre noi nu le-am auzit vreodată.

Recunosc,nu am un gen de muzică pe care îl ascult frecvent,prefer să dau drumul la radio,poate de aceea mi-a venit ideea cu această nouă rubrică.

Sper să vă placă ideea mea şi aştept un feedback de la voi.


Melodia de săptămâna aceasta este: Loredana -Apa.


Sunt curioasă,care este melodia voastră preferată?

Vă pup!






0 comments:

Trimiteți un comentariu