sâmbătă, 15 decembrie 2012

Unghii moi,fragile? Adio!

Cine nu îşi doreşte să aibe unghii frumoase şi lungi,cred că orice femeie doreşte acest lucru,dar din păcate nu toate suntem aşa norocoase.

De mic copil,mi-a plăcut să "îmi machiez" unghiile,ţin minte şi acum pe la 13-14 ani,cum stăteam cu prietena mea din copilărie în curtea casei şi ne măzgăleam unghiuţele noastre micuţe şi frumoase de pe atunci,bineînţeles nici un model nu rezista mai mult de 2 zile pentru că ne plictiseam extrem de repede.
Am crescut şi între timp lucrul acesta nu a mai fost posibil.Unghiile mele lungi şi frumoase s-au dus pe apa sâmbetei :( ...până când am descoperit miracolul :D

Acest produs care mi-a "salvat viaţa" este loţiunea pentru tratarea unghiilor cu vitamina B5 de la Farmec.
Folosesc produsul de aproximativ 1 luna,cei drept nu l-am folosit constant aşa cum ar fi trebuit,dar vreau să vă spun cu mâna pe inimă, că de când il folosesc, unghiile mele nu se mai rup,exfoliează şi nici nu mai sunt moi.

Recomand acest produs persoanelor cu probleme asemănătoare.Incercaţi-l pentru că nu aveţi nimic de pierdut,nu costă mult,în jur de 6-8 lei,deci merită;)


Sfat!
Dacă vă tăiaţi cuticulele,aşa cum fac eu :D nu folosiţi produsul pentru că o să regretaţi apoi :)) o să vă usture rău,dar rău de tot,încercaţi să-l aplicaţi înainte şi evitaţi atingerea pielii deoarece usucă.

Sper să vă ajute,aşa cum m-a ajutat şi pe mine!


Vă pup!

0 comments:

Trimiteți un comentariu