joi, 6 octombrie 2011

Inspired by Lady Gaga "Born This Way" make-up

Hy girls,

   Pentru a nu intra intr-o monotonie,am incercat sa experimentez lucruri noi,ceva chiar foarte nou pentru mine.Am mers mereu pe machiaje purtabile si niciodata nu am iesit din tipar dar azi am zis sa incerc si altceva si sincer la inceput m-am speriat:)) dar treptat,treptat pe ce terminam machiajul incepea sa imi placa si sper sa va placa si voua si pe viitor sper sa vin cu lucruri mult mai bune.
  Cand am inceput machiajul,nu m am gandit la nimic,am facut exact ce mi-a trecut prin cap,tinand minte doar ce vazusem intr-un tutorial si apoi dupa multe cautari l-am gasit si am vazut ca este "Inspired by Lady Gaga",primul meu inspired by Lady Gaga...Gaga Nonconformista!


             Hope you like it:











               Click pe poza ptr zoom













               Click pe poza ptr zoom    



        












                                                           

     Sper ca va placut!:D

NU uitati de cele 2 giveaway'uri click aici si aici !

    Aveti grija de voi!>:D<

0 comments:

Trimiteți un comentariu